Stocktechnik Kft. Logo
Facebook
Gyakori kérdések

Hogyan rendelhetek?

A webáruházon keresztül, ahol regisztrált és nem regisztrált felhasználók is egyaránt leadhatják rendeléseiket. Ha Ön előreláthatólag többször fog nálunk vásárolni érdemes regisztrálnia magát, ezáltal legközelebb gyorsabbá válik a vásárlás.

Rendelés nélkül is tudok vásárolni a kereskedésben?

Nem. Csak a webáruházon keresztül leadott megrendeléseket tudjuk teljesíteni személyes átvétellel vagy házhozszállítással.

Módosíthatom a rendelésemet?

- Házhozszállítás esetében: Amíg a futárcégnek át nem adtuk az aznapi szállítási tervezetet addig igen, de rendelés módosítás esetén a csomag kézbesítésének ideje megnövekedhet.

- Személyes átvétel esetében: A rendelés újra összekészítése megnöveli az átvétel mihamarabbi időpontját. Kérjük, rendelés módosítás esetén keresse munkatársunkat telefonon.

Mit jelent a „Rendelésre” felirat a termékeknél?

Az a termék jelenleg nincs raktáron vagy érkezik. Amennyiben Ön fogyasztó kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a termék érkezési idejéről.

Mit jelent a „Kifutó” felirat a termékeknél?

Abból a termékből a gyártónál már nincs rendelhető készlet, így azt már csak a mi készletünk erejéig tudjuk biztosítani vásárlóinknak.

Hogyan tudom megkapni a rendelésemet?

Két féle módon, személyes átvétellel vagy házhozszállítással tudjuk a rendelését teljesíteni.

Személyesen szeretném átvenni rendelésemet.

Amennyiben feladta rendelését a webáruházon keresztül egy e-mail értesítőt küldünk Önnek, hogy megrendelését rendszerünk rögzítette.
Ez egy automata levél, nem minősül visszaigazolásnak. Ahogy a vásárolni kívánt termékeket munkatársaink összekészítették, egy visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, hogy rendelése mostantól átvehető.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Jelen pillanatban személyes átvétel esetén csak készpénzt tudunk elfogadni vásárlóinktól.
Pénztárunk nyitvatartási ideje:
Hétfő - Csütörtök: 8.00 - 16.00,
Péntek: 8.00 - 13.30.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

- 25 000 Ft alatti kiállított számla esetén a kiszállítás díja 1 500 Ft,
- 25 000 Ft feletti kiállított számla esetén cégünk átvállalja a kiszállítás költségét, így annak díja 0 Ft.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kiszállítással kért rendelések esetén, ha a megrendelt termékek végösszege bármely okból lecsökken bruttó 25 000 Ft alá, (készlethiány, sérült termék, további kedvezmény, stb.) rendszerünk automatikusan, előzetes tájékoztatás nélkül szállítási költséget számol fel a számlára.

Megoldható-e, hogy rendelésemet később szállítsák ki?

A kiszállítással kért rendelést a legtöbb esetben aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, így biztosítva vásárlóinknak a gyors kiszolgálást. A küldemény kézbesítésének időpontjáról a futárszolgálat e-mailben vagy telefonon tájékoztatja Önt. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő Önnek, a futárszolgálat lehetőséget ad a küldemény átütemezésére. Ezt az átütemezést Önt kérheti a DPD futárszolgálat által küldött e-mailes csomag értesítésből vagy hívja a futárszolgálat ügyfélszolgálatát a +36 1 501 6200 telefonszámon.

Mikor érkezik meg a csomag?

- Amennyiben rendelését munkanap Hétfő — Csütörtök-ig 12.00 óráig leadta, csomagját jellemzően aznap átadjuk a futárcégnek, így a várható kézbesítés másnap, vidékre esetleg harmadnap történik.
- A pénteki nap 12.00 óráig leadott rendelések esetében a rövidebb nyitvatartásunk miatt nem tudjuk garantálni a következő munkanapi szállítást.

Kapok értesítést a csomag érkezéséről?

Igen. A küldemény kiszállításának várható idejéről a DPD futárszolgálat e-mailben vagy telefonon fogja értesíteni Önt.

Hogyan tudok fizetni a futárnak?

Jelenleg a futárcég csak készpénzt tud elfogadni az ügyfelektől. Kérjük, készítsen elő pontosan annyi összeget, mint a mennyi a számlán, vagy a DPD értesítőjében található fizetendő összeg.

Meggondoltam magam, visszaküldhetem?

Igen. A 2014-ben hatályba lépett új Polgári Törvénykönyv és a webáruházakara is vonatkozó kormányrendelet alapján már csak magánszemélyeket, azaz a természetes személyeket illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok, így például a 14 napos indokolás nélküli elállás jog. Erről bővebben a hatályos kormányrendeletben tájékozódhat.

Cégemre vásároltam, elállhatok a vásárlástól?

Nem. Ha Ön a cége nevében vásárolt és a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illeti meg a 14 napos elállási jog.

Sérülten érkezett a csomag, mi a teendőm?

Minden esetben a házhozszállítással kért termékeket gondosan, a legelvárhatóbb módon becsomagolunk vásárlóinknak.

Kérjük, még a futár jelenlétében bontsa ki a csomagot és ellenőrizze a termékek sértetlenségét. Amennyiben a terméket sérültnek vagy hiányosnak látja, helyszínen jegyzőkönyvben rögzítsék, majd a csomagot küldesse vissza címünkre. Ennek elmulasztása esetén hiányra vagy szállítási sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.